luni, 16 martie 2009

Deontologie

Azi cititind ziarele ajung si la GAZETA DE NORD-VEST,la Gura targului,unde era un articol cu titlul "OS mai vrea ciolan de ros".
Foarte haios titlul nu zic.....dar continutul clar imbecil.Stiu ca aceasta rubrica Gura targului e facuta special pentru a fi criticat PNL-ul si mai ales Ovidiu Silaghi. Probabil ca nu cel mai corect om din lume dar nici GNV cel mai deontologic ziar.Dupa cum se stie GNV e controlat de actualul senator Valer Marian,care a reusit si el performanta de a se clasa pe locul doi, daca stiu bine, la alegerile pentru Presedentia Consiliului Judetean fiind sustinut de 7 partide(PSD,PDL,PRM,PC,PER,PNG,PNTCD) cu putine voturi peste Ovidiu Silaghi sustinut doar de PNL. Sigur la alegerile parlamentare performanta PNL-ului a fost modesta la noi in judet dar nu a fost meritul PSD-ului, care a cam fost depasit la voturi de PDL,ci gresala de distribuire a canditatilor PNL.
Sigur rolul GNV e de a indobitoci satmareni si de a ii calauzi sa imbratiseze o doctrina politica cea ce nu este deontologic,un ziar ar trebui sa fie independent sa prezinte realitatea asa cum e ea si bineinteles sa nu prezinte informati fara a putea fi probate si prezentat un drept la replica.

4 comentarii:

  1. OK arata-mi un ziar din Satu Mare care nu e condus din umbra de un partid. Si in legatura cu OS-ul sa stii ca Gazeta spune cam 80% din adevar restul e de la ei. Nu de alta dar pana nu de mult am batut mingea cu OS-ul si cand a urcat pe podium nu a mai stiut sa salute.
    P.S. si am mai fost si vecini

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de accord cu tine.Procentul e cam exagerat eu as zice undeva la 60%.
    Si nu vream neaparat sa-l apar pe OS ci doar sa prezint cum ar trebui sa fie un ziar(in acceptiunea mea)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, acu se poate citi
    de GNV nu ma pronunt dintr-un motiv f simplu. Crina, dincolo de a face parte din GNV, are calitatea de a-mi fi o prietena extraordinara, lucru care conteaza mai mult decat orice
    cu OS, doar pt faza cu Registrul Comertului si Camera de Comert (pe care n-o stiu din GNV), imi e de ajuns sa-l caracterizez

    RăspundețiȘtergere
  4. TreXel....nu am ceva cu GNV doar am vrut sa scot in evidenta faptul ca nu e prea corect ceea ce fac....n-am nimic cu oamenii de acolo......si stiu ca O. Silaghi nu-i cel mai corect si curat om din politica romaneasca...si Informatia Zilei e condusa de anumite grupuri de interes da parca nu ca GNV.Defapt toata presa de provincie e condusa de "baroni" locali.

    RăspundețiȘtergere